مقاله مدیریت سود، انگیزه ها و راه کارها در 22 صفحه در قالب word و قابل ویرایش/قسمتی از چکیده: با توجه به این که صورت های مالی اطلاعات مربوط و با ارزشی را برای گروه های برون سازمانی فراهم می کند، اتکای شدید بر اعداد حسابداری و به ویژه سود، انگیزه های قدرتمندی را برای مدیران ایجاد می کند تا سود را به
مقاله تصویر ذهنی کشور مبدا و شکل گیری ارزش برند محصولات الکترونیکی در 31 صفحه در قالب word و قابل ویرایش/چکیده: هدف مطالعه حاضر بررسی تاثیر تصویر ذهنی کشور مبدا بر شکلگیری ارزش ویژه نـام تجـاری اسـت. عـلاوه بـر ایـن، هدف ثانویه تحقیق بررسی تاثیر واسطهای درگیری ذهنی مصرفکننده نسبت به محصول است.